Zespół

Nazywam się Sabina Dutko. Jestem założycielką „Zakątka Terapii” – Poradni Logopedyczno – pedagogicznej. Moje edukacyjne ścieżki kształcenia przygotowały mnie do wszechstronnego działania w obszarze pedagogiki, logopedii i psychologii. Doświadczenie zawodowe zdobywam od 2011 roku.

Edukacja

Ukończyłam studia licencjackie na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, gdzie specjalizowałam się w pedagogice przedszkolnej i wczesnoszkolnej wraz z terapią pedagogiczną. Następnie podjęłam studia magisterskie na Akademii Ignatianum w Krakowie, koncentrując się na pedagogice opiekuńczo-wychowawczej. Nie zatrzymałam się jednak na tym etapie, a kontynuowałam rozwijanie swoich umiejętności i wiedzy poprzez kolejne lata edukacji na studiach podyplomowych.

Skupiłam się na kierunku: edukacja i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz osobami cierpiącymi na zaburzenia ze spektrum autyzmu (oligofrenopedagogika) – na Uczelni Nauk Społecznych w Warszawie. Ponadto, uzyskałam kolejne kwalifikacje w obszarze logopedii na Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy.

Aktualnie, jestem studentką 4 roku Psychologii (specjalność: psychologia kliniczna i osobowości) na Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu.

Mój nieustanny głód wiedzy i dążenie do doskonalenia zawodowego skierowały mnie również na 4 kursy – A4academy, kończąc je egzaminami powyżej 90 % pkt, co umożliwiło mi jeszcze większą kompetencję w pracy z dziećmi. Są to:

Specjalista dietetyki i suplementacji

Analiza badań krwi”

Dieta dla mózgu

Dieta redukcyjna od podstaw„.

W swojej praktyce pedagogicznej przyglądam się młodemu człowiekowi holistycznie, dbając o każdy aspekt jego rozwoju.

W ciągu lat pracy uczestniczyłam także w wielu kursach, szkoleniach oraz konferencjach, poszerzając swoją wiedzę z zakresu pedagogiki oraz logopedii. m. in.: CEO – Centrum Edukacji Obywatelskiej – kursy „Szkoła w sieci”, „Jak wybieramy władzę – czyli lekcja WOS dla każdego”, „Równościowe czytanie”, „Skuteczne czytanie i uczenie się zdalnie”, „Jak rozpoznać depresję u młodych ludzi?”, „Jak oceniać w zdalnej edukacji?”, oraz „E – samorząd uczniowski w czasie pandemii. Jakie działania może podjąć?”. Następnie kurs „Glottodydaktyka prof. Rocławskiego”, szkolenie „8 najczęściej popełnianych błędów przy tworzeniu IPETów”. Kolejno kurs „Pierwsza pomoc przedmedyczna u dzieci i dorosłych”. Szkolenie „Dziecięca matematyka prof. Edyty Gruszczyk- Kolczyńskiej”, oraz konferencja „Jak się bawić z dziećmi” i wiele innych.

Doświadczenie zawodowe

Moje doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując m. in. w Warszawie, w różnorodnych środowiskach, takich jak żłobki, przedszkola, szkoły oraz poprzez prowadzenie prywatnej działalności edukacyjnej. Wcielałam się w role nauczyciela edukacji przedszkolnej, wczesnoszkolnej, oligofrenopedagoga, nauczyciela wspomagającegologopedy. W pracy priorytetem jest dla mnie zrozumienie i spełnienie potrzeb dziecka. Dążę do tego, aby moje zajęcia były fascynujące, twórcze oraz prowadzone w atmosferze pełnej zaufania i przyjaznej.

Aktualnie pełnię również rolę psychologa w niepublicznej szkole podstawowej oraz w niepublicznym przedszkolu i żłobku w Przemyślu.


Izabela Kędzior

(pracuje w trybie ON-LINE)

Izabela Kędzior – ukończyła studia na kierunku: Psychologia – specjalność: coaching, rozwój i mediacje na Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.


Dodatkowo:
Kurs – Racjonalnej Terapii Zachowania stopień 1 RTZ- IPRI
w Krakowie.
Kurs – Trening odporności i siły psychicznej CRP we Wrocławiu.
Kurs TSR – (w trakcie – zakończenie 07.06.25 r.) Akademia Bliżej.
Szkolenie z Interwencji Kryzysowej – Centrum Terapii Dialog.
Perfekcjonizm – techniki pracy w nurcie CBT i RTZ Healio Szkolenia.

Aktualnie, jest również studentką 3 roku psychologii o specjalność: psychologia kliniczna i osobowości, na Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu.

Izabela zajmuje się wsparciem psychologicznym. Pracuje z kobietami doświadczającymi kryzysów psychicznych. Towarzyszy kobietom w procesach zmiany, budowaniu pewności siebie i odnajdywaniu sensu w codzienności, bez względu na to co się w ich życiu wydarza. Wspiera osoby z trudnościami w wyrażaniu swoich emocji oraz stawianiu granic i brakiem asertywności.

Łączy wiedzę z zakresu psychologii, coachingu, terapii RTZ i TSR oraz dialogu motywującego z autentycznym podejściem do drugiego człowieka .

W swojej pracy stawia na relację, uważność na klienta i konkretne narzędzia.